Kiinnostaisi kuulla jotain kommenttia viime perjantain keikasta Virgin Oilissa kun olin itse nukuttamassa lapsia siihen aikaan. Duunikaveri kertoo paikasta, että sisään pääsee ilmaiseksi syömällä lounaan saman ketjun raflassa tjsp. Voisin arvata, että yleisö ei sitten juurikaan laulanut mukana.
Kirjautunut ulos
Yleisö oli kyllä tullut ihan asiakseen katsomaan ja oli hyvin mukana. Minä ainakin lauloin. Paikka oli uusi tuttavuus minulle ja peittosi ainakin oheispalveluiltaan Tavastian.
Keikka oli hyvä, ei kai siinä mitään. Joku muuten kuvasi koko keikan, tuleeko DVD:lle?
Kirjautunut ulos
Mikko Pyykkö kirjoitti:
Yleisö oli kyllä tullut ihan asiakseen katsomaan ja oli hyvin mukana. Minä ainakin lauloin. Paikka oli uusi tuttavuus minulle ja peittosi ainakin oheispalveluiltaan Tavastian.
Uskotaan, tämä nyt oli vaan tervettä epäluuloa kaikkia uusia keikkapaikkoja kohtaan. Mitä muuten tarkoitat noilla oheispalveluilla? Tupakkatila kenties?
Kirjautunut ulos
Tupakoivat näemmä ajettiin ihan ulos asti. Lähinnä tuo juomapuoli oli parempaa, olkoonkin hintavaa. Baarin puolelta näki myös bändin, joskaan ei kuullut aivan niin hyvin.
Kirjautunut ulos
NIIN NIIN perhana, tää on se keikka josta en ollu kuullu ajoissa...
MISSÄ MAINONTA?
Kirjautunut ulos