Absoluuttinen Nollapiste -keskustelualue

• Et ole kirjautunut käyttäjäksi.

#1 23.1.2008 13:17

rw
keskustelija
Nimi: Risto Widenius

Onko havaintoja Virgin Oilista 18.1.2008?

Kiinnostaisi kuulla jotain kommenttia viime perjantain keikasta Virgin Oilissa kun olin itse nukuttamassa lapsia siihen aikaan. Duunikaveri kertoo paikasta, että sisään pääsee ilmaiseksi syömällä lounaan saman ketjun raflassa tjsp. Voisin arvata, että yleisö ei sitten juurikaan laulanut mukana.

Kirjautunut ulos

#2 23.1.2008 15:28

J.A.
sivuston ylläpitäjä
Nimi: Juhani Anttila

Re: Onko havaintoja Virgin Oilista 18.1.2008?

Keskustelualueen käyttökatko osui tosiaan kiusalliseen aikaan, mutta tuonne on joku kirjoittanut jotain.

Kirjautunut ulos

#3 23.1.2008 15:29

pykli
keskustelija
Nimi: Mikko Pyykkö

Yleisö oli kyllä tullut ihan asiakseen katsomaan ja oli hyvin mukana. Minä ainakin lauloin. Paikka oli uusi tuttavuus minulle ja peittosi ainakin oheispalveluiltaan Tavastian.

Keikka oli hyvä, ei kai siinä mitään. Joku muuten kuvasi koko keikan, tuleeko DVD:lle?

Kirjautunut ulos

#4 24.1.2008 12:16

rw
keskustelija
Nimi: Risto Widenius

Mikko Pyykkö kirjoitti:

Yleisö oli kyllä tullut ihan asiakseen katsomaan ja oli hyvin mukana. Minä ainakin lauloin. Paikka oli uusi tuttavuus minulle ja peittosi ainakin oheispalveluiltaan Tavastian.

Uskotaan, tämä nyt oli vaan tervettä epäluuloa kaikkia uusia keikkapaikkoja kohtaan. Mitä muuten tarkoitat noilla oheispalveluilla? Tupakkatila kenties?

Kirjautunut ulos

#5 24.1.2008 18:06

pykli
keskustelija
Nimi: Mikko Pyykkö

Tupakoivat näemmä ajettiin ihan ulos asti. Lähinnä tuo juomapuoli oli parempaa, olkoonkin hintavaa. Baarin puolelta näki myös bändin, joskaan ei kuullut aivan niin hyvin.

Kirjautunut ulos

#6 12.4.2008 2:04

Minni
keskustelija
Nimi: Minna Honkanen

NIIN NIIN perhana, tää on se keikka josta en ollu kuullu ajoissa...
MISSÄ MAINONTA?

Kirjautunut ulos

Keskustelualueen ns. alatunniste (footer)

Softana PunBB 1.2.19